Δευτέρα, 6 Μαΐου 2013

Ο ΠΑΝΑΓΙΟΣ ΤΑΦΟΣ ΤΡΙΣΔΙΑΣΤΑΤΑ ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΣΑΣ .





Ο Πανάγιος Τάφος είναι το Ιερότερο, το αρχαιότερο, το σπουδαιότερο, το μεγαλοπρεπέστερο και το πιο ένδοξο μνημείο της χριστιανικής πίστης.
Βρίσκεται στο κέντρο της Ιερουσαλήμ στην παλιά πόλη. Είναι χτισμένος στο λόφο του Γολγοθά εκεί όπου σύμφωνα με τις Γραφές έγινε η Σταύρωση, η Ταφή και η Ανάσταση του Χριστού.
Με την τεχνολογία του σήμερα μπορούμε να επισκεφθούμε αυτόν τον Άγιο Τόπο, μέσω του υπολογιστή μας, βλέποντάς τον σε τρισδιάστατη μορφή...
ΠΗΓΗ|:

Κάντε κλίκ στον παρακάτω σύνδεσμο για να περιηγηθείτε:

http://www.360tr.com

ΜΑΡΙΑ ΓΙΑΧΝΑΚΗ - ΕΝΑ ΘΑΥΜΑ ΜΟΥ ΑΛΛΑΞΕ ΤΗΝ ΖΩΗ ΜΟΥ...

Η ΓΝΩΣΤΗ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ ΜΑΡΙΑ ΓΙΑΧΝΑΚΗ ΑΦΗΓΕΙΤΑΙ ΙΑΣΗ ΤΗΣ ΑΠΟ ΚΑΡΚΙΝΟ
ΜΕ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΕΙΡΗΝΗΣ - ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΕΣ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ..
 "ΕΝΑ ΘΑΥΜΑ, ΜΟΥ ΑΛΛΑΞΕ ΤΗΝ ΖΩΗ ΜΟΥ."
 Η ΠΟΛΥ ΓΝΩΣΤΗ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ ΤΟΥ STAR CHANNEL ΜΑΡΙΑ ΓΙΑΧΝΑΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΕΙ ΚΑΙ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΙ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΤΟΥ STAR CHANNEL ΠΩΣ ΣΩΘΗΚΕ ΜΕ ΘΑΥΜΑ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΡΚΙΝΟ ! 
ΕΠΙΣΗΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΤΑΙ ΚΑΙ ΤΟ ΘΑΥΜΑ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΦΩΤΟΣ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΙΣ ΚΑΜΕΡΕΣ.

Η κ. Μαρία Γιαχνάκη , είναι ρεπόρτερ - ανταποκριτής γνωστού τηλεοπτικού σταθμού . Ζούσε , όπως μάς ομολογεί η ίδια , χωρίς ιδιαίτερη σχέση μέ τόν Θεό καί τήν Ορθόδοξη Εκκλησία Τού . Όταν μάλιστα έμαθε πώς πάσχει από Καρκίνο , τά πάθη τής φούντωσαν ακόμα περισσότερο ! Όλως « τυχαίως » όμως , τό αμέσως επόμενο ρεπορτάζ τής , είναι στούς Αγίους Τόπους... ! Μόλις έφθασε εκεί , τήν συναντά η Ειρήνη , η οποία καί τήν ξεναγεί στά Πανάγια προσκυνήματα . Μετά τήν επιστροφή τής στήν Ελλάδα , έκανε επαναληπτικές εξετάσεις καί τί νά δεί ; Ο Καρκίνος είχε εντελώς εξαφανιστεί ...

Τό Άγιο Φώς στόν Πανάγιο Τάφο .





Ένα από τά καλύτερα βίντεο πού έχουμε , μέ τό Άγιον Φώς .


Από τό Άγιον Φώς , μέ τό οποίο ο Θεός ανάβει τίς λαμπάδες τού Πατριάρχη Ιεροσολύμων κάθε χρόνο , αποδεικνύεται τό ότι εμείς , τά 300.000.000 περίπου παγκοσμίως , είμαστε η μοναδική στρατευόμενη Ορθόδοξη Εκκλησία Τού Χριστού ! Οι βλάσφημοι Παλαιοημερολογίτες πού διαστρέφουν ακόμα καί τά αυτονόητα , ισχυρίζονται πώς ο Πατριάρχης Ιεροσολύμων είναι αιρετικός , εφ΄ όσον βρίσκεται σέ εκκλησιαστική κοινωνία μέ τίς Εκκλησίες πού διόρθωσαν τό ημερολόγιο . Ο Θεός , κατ΄ αυτούς , άν καί μισεί τήν Αίρεση , ανάβει τίς λαμπάδες τού Πατριάρχη , διότι τό Πατριαρχείο Ιεροσολύμων διατηρεί τό παλαιό ημερολόγιο !!! Κατά τούς Παλαιοημερολάτρες δηλαδή , άν ο Πάπας ή ο Μονοφυσίτης Πατριάρχης , πού είναι αιρετικοί , μετατρέψουν τό ημερολόγιό τούς σέ παλαιό , ο Θεός θά τούς δώσει τό Άγιον Φώς !!! Λοιπόν , είχε ή δέν είχε δίκαιο ο μακαριστός π. Επιφάνιος Θεοδωρόπουλος πού τούς ονόμαζε αιρετικούς καί τούς έλεγχε , γιά τό ότι ανήγαγαν τό ημερολόγιο σέ δόγμα πίστεως ;
Η εκκλησιαστική ιστορία , τήν οποία υποτίθεται πώς δέχονται οι Παλαιοημερολογίτες , αναφέρει , ότι 2 φορές προσπάθησαν οιαιρετικοί Μονοφυσίτες καί 1 φορά οί παναιρετικοί Παπικοί νά παρουν τό Άγιον Φώς , αλλά Ό Θεός πού μισεί τήν Αίρεση , δέν τούς τό έδωσε !!! Εξεδώθη μάλιστα καί Σουλτανικό διάταγμα ένεκα τών ανωτέρω συμβάντων , πού όριζε τά εξής :'' Ορθόδοξοι Πατριάρχες καί αντιπρόσωποί τών , μόνον , θά λαμβάνουν μέρος στήν Τελετή αφής τού Αγίου Φωτός ''!Συνεπώς κάθε Πάσχα , ο Κύριος δείχνει σέ όλα τά έθνη , μέ αυτό τό Σημείο , τήν μοναδική Ορθόδοξη Κιβωτό τής σωτηρίας καί όχι τό μοναδικό σωστικό ημερολόγιο , όπως αμήχανα φλυαρούν οι αιρετικοί Παλαιοημερολογίτες , βλέποντας τίς Γαλαζόλευκες Αστραπές νά φωτίζουν τήν Εκκλησία μάς !!!





Η Ανάσταση του Χριστού

του Ιωάννη Καραβιδόπουλου, Ομότ. Καθηγητή Θεολογικής Σχολής Α.Π.Θ., για το AMEN.GR
5 Μαΐου 2013,


Η Ανάσταση του Χριστού δεν υπάγεται στη νομοτέλεια αυτού του κόσμου και συνεπώς δεν είναι απλώς ένα γεγονός τεράστιας ιστορικής σημασίας, αλλά βρίσκεται πάνω από την ιστορία• την νοηματοδοτεί και την προσανατολίζει προς νέους ορίζοντες, προς ένα καινούργιο κόσμο που είναι τελείως διαφορετικός από τον γνωστό μας κόσμο της φθοράς, του πόνου και του θανάτου. Γι’ αυτό και δεν περιγράφεται από τους ευαγγελιστές μας αυτό το ίδιο το γεγονός της Αναστάσεως, ούτε απεικονίζεται από την Όρθόδοξη εικονογραφία. Τα ευαγγέλια  διασώζουν τις μαρτυρίες ανθρώπων, ανδρών και γυναικών, που επισκέφθηκαν τον άδειο τάφο, ή που είδαν τον αναστημένο Χριστό, που μίλησαν και έφαγαν μαζί του και έλαβαν την εντολή να γίνουν κήρυκες της Αναστάσεώς του σ’ όλη την οικουμένη. Έτσι π.χ. το ευαγγελικό ανάγνωσμα της βραδιάς της Αναστάσεως (Μάρκ. 16, 1-8) αφηγείται την επίσκεψη των μυροφόρων στον τάφο, όπου αντί του εσταυρωμένου Ιησού συναντούν άγγελο, ο οποίος διακηρύσσει ότι «ἠγέρθη, οὐκ ἔστιν ὦδε». Επίσης και η εικονογραφία της Εκκλησίας μας δεν παρασταίνει το γεγονός της Αναστάσεως, αλλά τις ανθρωπολογικές του συνέπειες: παρουσιάζει τον Χριστό να συντρίβει τις πύλες του Άδη, να σπάζει τα δεσμά και να ανασταίνει τους νεκρούς κρατώντας από το χέρι έναν άνδρα (τον Αδάμ) και μια γυναίκα την Εύα) ως εκπροσώπους του ανθρώπινου γένους.
Στην πρώτη αναστάσιμη Θεία Λειτουργία όρισε η Εκκλη¬σία μας να διαβάζονται οι πρώτοι στίχοι από το κατά Ίωάννην ευαγγέλιο (1, 1-17), περικοπές του οποίου διαβάζονται σ’ όλη τη διάρκεια του Πεντηκοσταρίου. Ό ευαγγελιστής Ιωάννης μιλάει στην αρχή του ευαγγελίου του για τη σάρκωση του Λόγου του Θεού που έφερε στον κόσμο τη χάρη, την αλήθεια και το φως, όχι μόνο με τη διδασκαλία του αλλά κυρίως με τη σταύρωση και την ανάστασή του. Σάρκωση και θάνατος, αρχή και τέλος του Χριστού μέσα στην ιστορία των ανθρώπων, καθώς και «απαρχή» του καινούργιου κόσμου με την Ανάστασή του βιώνονται μέσα στην Εκκλησία σαν ενιαίο γεγονός της αγάπης του Θεού, που έρχεται να φανερώσει την αλήθεια στον υποδουλωμένο στα ψεύτικα είδωλα κόσμο, να φέρει το φως στον σκοτισμένο άνθρωπο και να δώσει χάρη στην καταδικασμένη σε θάνατο εξαιτίας των ιδίων της των έργων ανθρωπότητα.
Ή υμνογραφία της Κυριακής του Πάσχα στρέφεται επίσης  γύρω από τα ϊδια θέματα, γύρω από την αγαλλίαση και ευφροσύνη που χαρακτηρίζουν τους πιστούς και γύρω από το μήνυμα της αγάπης. Τόσο λοιπόν τα ευαγγελικά μας κείμενα, όσο και η λειτουργική και εικονογραφική παράδοση της Εκκλησίας το ανθρωπολογικό μήνυμα της Αναστάσεως μάς μεταφέρουν και τη σημασία της για την ύπαρξη του ανθρώπου υπογραμμίζουν.
Πραγματικά, η σημασία της Αναστάσεως του Χριστού δεν εξαντλείται στην απολογητική προσπάθεια αποδείξεως της ιστορικής της πραγματικότητας. Τί νόημα θα είχε ένα γεγονός της ιστορίας μαρτυρημένο από πολλές γραπτές πηγές, αν αυτό δεν σχετιζόταν άμεσα με την ύ¬παρξη του κάθε ανθρώπου; Η Ανάσταση του Χριστού έχει ακριβώς αυτή την υπαρξιακή διάσταση: Δηλώνει την αρ¬χή της νέας δημιουργίας, του καινούργιου κόσμου που προσφέρει ο Θεός στην ανθρωπότητα. Κι ο καινούργιος αυτός κόσμος δεν έχει καμιά σχέση με την οσμή της φθοράς, τον τρόμο του θανάτου και τις εχθρικές εκδηλώ¬σεις του ανθρώπου προς τον συνάνθρωπο, αλλ’ είναι ζωή αγάπης, ζεστασιάς και ελπίδας.
Ή Ανάσταση, λοιπόν, έχει νόημα όχι απλώς σαν ιστορικό γεγονός στην γενικότητά του, αλλά σαν θειο προσκλητήριο που αφορά τον κάθε άνθρωπο ιδιαίτερα. Κι όταν ο Θεός προσφέρει το δώρο της ζωής, δεν αποτελεί ασύνετη εκδήλωση του ανθρώπου να προτιμάει τον θάνατο; Όταν ο Θεός με την Ανάσταση του Χριστού ξαναδημιουργεί τον χαλασμένο κόσμο και δίνει τη δυνατότητα αναστάσεως του κάθε ανθρώπου, ποιά δικαίωση μπορεί να έχει όποιος επιμένει στην απόγνωση και στο μηδέν;
Η Ανάστασή του Χριστού είναι μήνυμα ελπίδας και ζωής. Το μήνυμα αυτό με το κήρυγμα της Εκκλησίας απευθύνεται στον άνθρωπο κάθε έποχής και μαρτυρεί την ανεξάντλητη αγάπη του Θεού, ο οποίος, παρά τις θανατη¬φόρες ενέργειες των ανθρώπων, τους καλεί συνεχώς στη ζωή και στον κόσμο της Αναστάσεως. 

...................................................

Κενό Μνημείο, καινό μήνυμα

του Αρχιμ. Χρυσόστομου Χρυσόπουλου, για το ΑΜΕΝ.GR
5 Μαΐου 2013, 

Σαν  θεία  εαρινή πνοή αναδύεται  λυτρωτικά μέσα από το κενό Μνημείο  του Ιησού το πανανθρώπινο  μήνυμα  της  αγάπης.  Έρχεται  να θυμίσει  στον σημερινό άνθρωπο  την πραγματική έννοια της θυσίας  του Θεανθρώπου, Εκείνου που βάδισε  ήρεμος,  αναμάρτητος  και  ανυπέρβλητος στο  εκούσιο Πάθος Του.  Εκείνου που δέχθηκε τον χλευασμό του όχλου  και  την λόγχη  του στρατιώτη, όλα αποδείξεις  της ανθρώπινης  αχαριστίας. Όλα για χάρη της  απολύτρωσης  του Γένους  των  ανθρώπων.
  «Δεύτε  λάβετε Φως» θα ακούσουμε  τον ιερό υμνωδό  και οι αναμμένες  λαμπάδες  θα είναι  έτοιμες  να μεταλαμπαδεύσουν  το φως  της αληθινής  αγάπης σ’ όλους τους ανθρώπους.  Θα καλέσουν  για να το χαρίσουν  και σ’  εκείνους  που παραπαίουν  ανάμεσα  στην πίστη και την αμφιβολία,  μεταξύ της  αβύσσου  της άγνοιας  και της  φανταχτερής πλάνης.
  Η του Χριστού Ανάσταση είναι το ανθρωποσωτήριο γεγονός που γεμίζει  τα μάτια  δάκρυα και την ψυχή αισθήματα  ευφροσύνης.  Ο  κουρασμένος,  άνθρωπος  κάθε φορά  που παρακολουθεί  το θείο δράμα, προσβλέπει  στον καταλύτη  του θανάτου  με ανανεωμένη την ελπίδα. Τα σεπτά  πάθη του γλυκύτατου  Ναζωραίου  είναι εκούσια  θυσιαστική  θεϊκή  προσφορά  και ταυτόχρονο  λυτρωτική  εξιλέωση  του ανθρώπου.
  Η συμβολική αυτή  ιερουργία  γίνεται στην πιο όμορφη ώρα της  φύσης,  τότε  που το μυρίπνοο  άρωμα των λουλουδιών της  αναμιγνύεται  με το αληθινό, πάναγνο  αίσθημα  της αγάπης.  Ποιητής,  προσφέρων  και  προσφερόμενος,  ο Ιησούς.
  Αν και το κενό μνημείο χαρίζει το καινό μήνυμα της δικαίωσης και της απελευθέρωσης από δεσμά θανάτου, οι περισσότεροι μένουν σταθεροί και περιχαρακωμένοι στα πλαίσια ενός παράφορου εγωϊσμού και της απροσχημάτιστης  απληστίας τους,  εθελούσια  δούλοι μιας  ρευστής - και προκλητικά  συμβιβασμένης με την κάθε  λογής νέκρωση - κοινωνίας.
  Το παράδειγμα  του Κυρίου μας  είναι μοναδικό και ανεπανάληπτο  και  η Έγερσή  Του  μέχρι σήμερα,  δεν είναι απλά  ιστορικό γεγονός, ούτε  επετειακή  ευκαιρία να ανανεώσουμε την χριστιανορθόδοξη  ταυτότητά μας,  αλλά έναυσμα  να  απασφαλίσουμε  την διπλοκλειδωμένη  με το κλειδί  του εγωϊσμού καρδιά μας  και να αντικρύσουμε  την Ιερουσαλήμ,  εκεί  που εκπορεύεται  το ανέσπερο φως  της ζωής, ως παράκληση  να  φωτίζει τα σκοτάδια μας. Έτσι  ο άνθρωπος  θα αναστηθεί,  όταν  έχει πεθάνει. Ο ίδιος ο άνθρωπος θα  ζήσει πλέον  ειρηνικά  σ’ όλη την κτίση  που  είναι το χάρισμά του και το κέρδος του.